Skuggan

förföljd av min skugga alltså skit som vart/

men tänker inte hamna mer i kläm av rikets lag/

livet har vart fucked up men det nalkas nya tider/

trotts att skuggan följer mej kan vi samsas om dyra vinet/

 

till sista droppen och hitta hoppet fixa loppet/

nå mållinjen utan att falla före, minska stoppen/

på vägen till paradiset så klart jag skriver/

för livet för allt jag håller kärt när dagen svider/

 

lagens tryne lägger näsan i blöt/

trakasserar aresterar om vi väsnas för högt/

dom skuggar dej med påminner om din stämpel/

så tänk två gånger innan du bomben släpper/

 

men min egen skugga är saker jag ångrar/

lär mej dock leva med mina misstag klarar att somna/

det går lättare och lättare kan ej klaga att många/

inte känner mej på riktigt så jag hatas av dom ja/

Kommentera här: