Uppskatta Livet Vers2

mitt ego är inget man kan uppfatta litet/

men försöker också få andra att uppskatta livet/

jag vet din törst backar inte så släck den med elden/

och ge den lust fastna inte när skräcken blir värre/

 

väck dej istället och vakna upp!/

det är inte lätt att andas när man saknar luft/

och som jag sa inget annat än raka rör/

suger ut all livslust det är vad att hata gör/

 

så låt elden brinna låt oss kämpa vinna/

för alla har vi mycket som vi längtar till va?/

det är så många som jag skulle vilja skänka vingar/

och med livets vatten bara dränka ilskan/

 

vill få dej tänka till jao för vi sjunger på sista versen/

så jag längtar till att bli hungrig och fixa resten/

och min kämparvilja är bunden till den här texten/

kan inte vänta stilla är tvungen att skippa festen!/

 

 

 

 

 

 

Kommentera här: