Titta Jag Vågar vers2

titta, jag vågar utforska mitt inre/

snälla svalka mej jag är uttorkad och brinner/

klarar att möta mina rädslor allt kommer bli bra/

tänker fan ta mej igenom stormen idag/

 

för orken är kvar fast det verkar som det kommer bli knas/

man får bita i sura äpplet kanske somnar jag glad/

vill ha sommar idag men det är tjugo minus ute/

vill va en av alla dom som nuförtiden njuter/

 

uteblir då buset? eller skjuter vi mot snuten?/

dags att välja, för nu är tiden ute/

och tiden är inne för att trottsa våra rädslor/

att slå en strike och krossa våra käglor/

 

hoppas att ta lärdom av kommande misstag/

då kan jag bättre tackla alla stormande vindar/

ångrar dom gånger jag flippat och vrålat/

men tänker lägga det bakom mej, titta jag vågar!/

 

Kommentera här: