Raka Rör

det kan bli knas känner jag behöver nämna det/
som en flagga är risken överhängande/
försöker lämna det gamla livet jag levt/
så den fasad jag byggt upp den river jag ner/

 

det blir bara fel om man lever för kicken/
vill du se vad jag brinner för så ge mej då micken!/
på scenen slår blixten ner ni ser mej bli rikskänd yeah!/
har gjort det här länge och jag kan alla trixen med/

 

denna gång satsar jag allt för att lyckas/
bryr mej inte om skitsnack som jag får höra ryktas/
dörren står öppen behöver inte göra nycklar/
lever för så mycket mer än lördagslycka/

 

eller förföra flickan, jag har all kärlek jag behöver/
det börjar kännas som denna mardröm snart är över/
broder inget annat än raka rör man/
och syster du kan be om vad som helst, klart jag gör det/

 

 

 

Kommentera här: