Förändring vers2

inombords är denna galna resa/
och jag lämnar smulor efter mej typ som Hans och Greta/
vill inte vakna redan drömmer om att kakan delas/
och att publiken studsar när Mr`Hagman spelar/

fan jag saknar att leva! att med min fina glada kela/
men vi måste vänta på förändring tills vi blir lata feta/
hatar eran masskontroll av liv!/
tur dock att vi på gatan helas med brass som medicin/

fuck! jag vill bli fri men dom fruktar min mörka sida/
trotts att ledarna är dom som är ruttna och snuskigt rika/
vill fucka en fuktig slida så sinnet blir räddat/
så servera något att dricka från minnenas källa/

fan! ingen ska hejda oss från att finna oss själva/
så det känns inte okej jao att jag bittert har failat/
sitter här fängslad och höstens vindar blåser kallt/
men vinden kan snart vända så mörkret hindras trotts allt/
 
 

Kommentera här: