Förändring vers3

i sökandet är finna njutbart brinner skjutklar/

en verbal sniper är bildad och utvald/

och vill man det ska nappa får man binda en fluga/

men det finns vakande ögon fan det vimlar av snutar/

 

tufft för vilda och tjuvar berörd men inte bitter/

för det finns många hjältar som gör och inte tycker/

om det stör dej lyssna inte för du blir slukad av elden/

för jag lutar ej åt höger och jag lutar ej åt vänster/

 

jag tar raka steg framåt från askan in i elden/

Fågelfenix reser sej och ni fattar vad som händer/

förändringens tid är inne så grisar akta er för bränder/

i fronten står jag och alla mina vänner/

 

vi har vandrat vägen länge för hoppet ser det osynliga/

uppnår det omöjliga så se ej ner på olydiga/

för vissa kanske dessa rader är otydliga/

men jag vet dom flesta läser det tydligt jao!/

 

 

Kommentera här: