PUSSELBITAR (VERS1 & REF)

 
har tappat pusselbitar så jag får ej min undanflykt hörd/ 
det är så apati föds för en skit hög skithög/ 
när enda pusselbiten man har är att puffa spliff mööörn/ 
efter en lukrativ skörd kassar med weed thugz lastar vår bil kör/ 

men nuförtiden har jag sista pusselbitens glöd jag/ 
spottar lava girl jao! slaktar beatsen MURDAH!/ 
så bilden pusslet bildar är en underbar kvinna/ 
och jag är luften under hennes vingar/ 

en förändras strid med äkta stil mot svält och krig/ 
för tiden är inne att välja stig till en efterlängtad frid/ 
älska sitt liv utan att dränkas av sprit/ 
eller rengöras i jävla svins tvättmaskin/ 

nej utan helas som av mescaline av varje pusselbit/ 
leva med den man är förälskad i/ 
ett enkelt liv så bevittna denna eldstorm/ 
du kan kalla mej Mr`Hagman a.k.a Seb-Roc! yeah boi/ 

Ref: 
hitta dina pusselbitar så försvinner hatet/ 
så du vinner slaget som William Wallace/ 
att hitta sina pusselbitar är ju så vackert/ 
för du har rätt att ha din egen verklighetsuppfattning/
 
 

Kommentera här: