Lagar Som Skadar

många saker gör mej ursinnig som klockmakare/
som att folk mest bryr sej om ett fotbollsproffs har skadat sej/
men jag älskar att älska och hatar att hata/
så jag tar dej till gatan visar lagar som skadar/
 
klart folk blir galna av att varje dag bli jagad/
det är ju själklart som att bli ratad av flatan/
och det skapar självhat så det är bra om vi vaknar/
folk mår skit! men dom kallar oss lata/
 
och det enda som fungerar är cannabisplantan/
men när mörkret faller så ser man vargarna vaka/
sen tvångsplaceras man på ett ställe med långa ledningar/
med folk som har tomtar på loftet hela dan/
 
och det enda du kan trösta dej med är ett ciggpack/
du blir helt utan smidbrass, fintjack och isglass/
tack vare en polisjakt så jag är skitlack!/
så det lutar åt att jag sen bosätter mej i någon vildmark/
 
 
 
vers2:
 
mycket kan hända i detta galna landet/
opolitiker pratar svammel typ lika smarta som en apa mannen/
dom säljer vapen och säger det är bara handel/
och dom frihetssökande får skaka galler/
 
för att dom höftade en femma från kakans kant man/
jag står inte ut som den slaka ballen/
göm dej! på nätterna spanar vargen/
och dom verkar tro att dom kan laga valpen/
 
hatar sanden i timglaset som en datahacker/
ni har fått vatten över huvet men ni badar aldrig/
smutsiga fassic! som bara tänker jag tar allting/
lagar skadar alla dagar som en knas förvaltning/
 
man tänker denna gången går det bra, dom tar mej aldrig/
och man räknas som psykfall om man råkar vara andlig/
dom snackar om förbättring men dom saknar handling/
jag tror på all makt åt folket för jag hatar fassic!/
 
 
vers3:
 
en bra start för en slashas är mörn rakt av!/
du fick inte ligga för din banan var apmat/
glasklart! att vi äger scenen/
he bli asbra den knasstad är i regel/
 
kvicksand för många där det blixtrar och åskar/
ingen vill gå ut alla sitter i soffan/
med spliffar och blossar i ett halvår av mörker/
vissnar och rostar och det framstår som unket/
 
men klart man går i ide när det är 20 minus ute/
då uteblir ej ruset många sitter och skjuter/
i sej vita faran och man ser dom blir helt galna/
sen vill dom straffa sjuka människor som e det ni har skapat/
 
med lagar som skadar så jag klagar på sagan/
för den slutar inte lyckligt vill ju bara må bra fan!/
så sträck ut en hand om ditt hjärta slår rätt/
är ingen superman men jag käftar som en!/
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: