HÖJDEN AV BITTERHET ;)

spelar ingen roll om glaset är halvfullt eller halvtomt/ 
om det är piss i det spetsat med en tampong/ 
o vad ger det med halva inne om man bara kan få halvstånd/
o vad ger skallgång om dom brunnit upp av en brandbomb/ 

jag får inget gjort för jag ska bara som Alfons/ 
och fast jag vandrar lugnt blir jag ändå andfådd/ 
och fast jag borstar tänderna så har jag ändå tandtroll/ 
vägrar hissa flaggan fast jag har en flaggstång/ 

FUCK ork! FUCK folk och allt sånt!/ 
FUCK mediahoror på Skansens allsång!/ 
FUCK heta modet på planscher! fjant som/ 
jag blir så less på, typ som cancer på Aftonbladets/ 

tidningsrubriker eller Kungens ankomst/ 
eller Sverige Demokraternas törst efter framgång/ 
som att hitta rätt sandkorn mitt i en sandstorm/ 
eller en dyr ny kopia av en gammal Samsung/ 

FUCK sånt! och FUCK fyllon på dansgolv!

 
 

Kommentera här: