Gilla Läget

det löser sej nog mannen kan få tiden att gå/

man får spela den handen man får given och så/

fast än livet är hårt kompis jag skiner ändå/

håller mej kreativ och skriver som få/

 

striden är svår men jag slutar inte kämpa/

håller igång på dagen och somnar i en längtan/

efter frihet, men det är bara gilla läget/

men att va min egen herre skulle va så himla härligt/

 

jag är fylld av kärlek som jag har till mina nära/

som hjälper mej genom detta, jag vill finna där jao!/

där ni är, för jag uppskattar er mer än någonsin/

inlåst, men jag skrattar och ler åt någonting/

 

som håller elden brinnande inne i min själ/

och ignorerar totalt dom som inte vill mej väl/

det enda jag kan säga är att människor förändras/

oftast till det bättre så länge man blir älskad/

Kommentera här: