Drömmen Om Sommaren Vers2

som kärlek är sommarn något man kan ha men inte äga/

den får aldrig ta slut, jag tänker vintervägra!/

och njuta av livet med nära och mina kära/

det brukar va smid man, men jävlar vad vi har härdats!/

 

slukats av vintern i snöstorm och kyla/

men sen kommer sommarn och rör om i grytan/

behöver få njuta i solen med en kall pilsner/

och se snygga brudar sola, dom med nice titts man!/

 

jag har den halvt inne så jag frågar efter numret/

det kan till och med bli vågat sex i busken/

det luktar målad vägg i luften av min masterpiece/

och det nalkas festival, jag lovar jag ska dit/

 

proddar lite beats och skriver lite rhymez/

postkod 941 där vi äter pitepallt!/

det är på sommarn vi borde va glada/

för det är på sommarn vi kan sola och bada/

 

 
 
 
 

Kommentera här: