-BlueBird-

hörde låten bluebird och tanken om vårt första läppmöte
gav mej en värmande extatisk längtande känsla.
jag kunde smaka kyssen, känna pirret.

upprymdheten drog iväg mej som en raketuppskjutning.
äntligen men igentligen utan förväntningen, annars skapas förvrängningen.
den inbillade föreställningen, föreställ dej den!

oläslig som blindskrift kan hon krossa mej med sin blick,
smälta mej med sitt skratt.
min skatt du glänser mystisk lyster.
omätbar värde speglas i min uppskattning av din närhet.
med dej är ja mej själv, med dej är jag lycklig Sabina.

ÄLSKAR DEJ! <3

Kommentarer:

1 sabina:

(Kärleken i mitt liv

Kom tillbaks

Ooooh Ooooh)

(Kärleken i mitt liv

Kom tillbaks

Ooooh Ooooh)

Har någon sett Sabina?

Nu när snön börjat tina

Och man glömmer all snö som föll

Då minns jag hennes händer

Hennes läppar och tänder

Och kyssar som smultron och mjölk

Det var i varuhusets snabbkö

vi tappa bort varann

Jag var stressad, ville fram

Och märkte knappt när hon försvann



Kärleken i mitt liv

Kom tillbaks

(Kom tillbaks)

Kom tillbaks

(Ooooh Ooooh Ooooh)



Kärleken i mitt liv

Kom tillbaks

(Kom tillbaks)

Kom tillbaks

(Ooooh Ooooh Ooooh)



Och jag kan se solen skina

Höra surret från bina

Och jag tänker att livet är kort

Åren går och man grånar

Man stjäl och man lånar

Och lovar sådant man glömmer bort



Hur skulle jag kunna veta då

Jag var impotent och kär

Hur rätt hon hade när hon sa

"Livet blir aldrig bättre än så här"



Kärleken i mitt liv

Kom tillbaks

(Kom tillbaks)

Kom tillbaks

(Ooooh Ooooh Ooooh)



Kärleken i mitt liv

Kom tillbaks

(Kom tillbaks)

Kom tillbaks

(Ooooh Ooooh Ooooh)



Har någon sett Sabina?

Försvann hon i mängden

bland alla som längtade hem

Alla som köa till kassan

Som morsan och farsan

Spill ut mjölken när du pröjsat för den

Så nu sitter jag och gråter

På handlarns trapp

Sabina kom tillbaks och säg

vad som stod på vår inköpslapp...



Du kommer att klara dig alldeles fint, jag haft det jätte mysig och roligt med dig.

jag är jätte-LEDSEN!!! över att det hära hände, men jag kan inte ta risken att det kan hända igen.. och jag måste få ordning på mitt liv, för jag mår inte bra nu!, jag kan inte leva mitt liv sådär, jag måste få ordning på varenda liten sak i mitt liv. Men du ska inte tappa förhoppningen om framtiden, absolut inte!

vem vet om något år kanske vi träffas igen, det är ju inte helt omöjligt.!



Jag hoppas att du löser många problem i ditt liv nu framöver för jag tror nog att du också behöver ta tag i saker, lika mycket som jag behöver, och jag önskar dig lycka till och att jag saknar att vara vid dig jätte jätte mycket!

Men blir det bäst så här tror jag!



Lycka till gubben, tänker på dig JÄTTE mycket !

(jag är så ledsen över det hära, du kan bara inte ana det)



KRAM Sabina!

Kommentera här: