Fuck Normer vers1 vers2

äpplet föll långt från trädet så kom och lär mej/
hur man lever i en verklighet med robotjävlar/
varje gång jag kommit nära släpps en bomb av rädsla/
för att va som alla andra i en zombievärld jao!/
 
där dom vill jävlas när man sår vill läka/
även om man är listig så fångas rävar/
men jag tänker kriga och jag tänker vägra/
fixa detta för mina vänner nära värmer hära/
 
så fuck normer! jag tänker va mej själv/
för om inte jag är jag så sänker jag mej själv/
och om vintern blir helt knas så tänker jag på dej/
min solstråle jag vet att du älskar mej/
 
min liv har vart en fucking karusell/
så fort jag sänker garden är jag fast i knas igen/
så jag säger tack för att du vart min vän/
och oroa dej inte, jag klarar mej/
 
 
 
vers2:
 
jag förnedrar kändisar som fångarna på fortet/
och är inte hemlig med alla tomtarna på loftet/
svindel när jag klättrar med boysen upp mot toppen/
ropar hej före jag hoppat över ån, sångerna om hoppet/
 
så dunka denna när du känner dofterna av bongen/
och lyft på hatten för hiphop från Norrbotten/
kusten klick! bombas nu på torgen/
med en mentalitet som ba fuckar normer!/
 
stämpeln ingen ide att ångra att jag fått den/
har ju erfarenhet så då somnar jag nog gott sen/
Sebastian det är jag, inte bara ett potthead/
och reppar självklart alla dom som är på botten/
 
låt oss simma upp till ytan flyta sola och må gott sen/
men grisen gick på som om han går på kockset/
så frågan är om det här går i långaloppet/
men jag har på känn att det här kommer att bli toppen/
 
 

Kommentera här: